tag:blogger.com,1999:blog-20989840.post7010414661942432156..comments2023-10-26T14:57:42.838+03:00Comments on Veli: Soten strategioitaVeli Nummelahttp://www.blogger.com/profile/00936433861110989820noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-20989840.post-7509216078890578032016-05-31T11:07:04.353+03:002016-05-31T11:07:04.353+03:00Olet Jukka oikeassa. Palvelukodin lakkauttaminen o...Olet Jukka oikeassa. Palvelukodin lakkauttaminen on ehdottomasti sellainen asia, josta täytyy etukäteen keskustella asukkaiden ja heidän omaistensa kanssa.Veli Nummelahttps://www.blogger.com/profile/00936433861110989820noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-20989840.post-53379433770500548592016-05-30T13:23:59.015+03:002016-05-30T13:23:59.015+03:00Kauniita lainauksia.
Joista lähinnä ensimmäiseen k...Kauniita lainauksia.<br />Joista lähinnä ensimmäiseen kysymys.<br />Tiedossa on llky:n heikko tiedotustapa tärkeissä asioissa<br />Olettaisin johtokunnan tiedostavan, että etenkin ikäihmisten asioita koskevat päätöstiedot eivät kulkeudu nettipöytäkirjoista asiakkaille.<br /><br />Jotkut Asiakkaat lukivat Ilikasta 25.05, että Syyspihlaja ja ym. kodit lopetetaan.<br />Miten asiakas on saanut, tai saa tietoa asiassa? Jalkautuvatko virkailjat kenties asiakkaan luo? <br />Tärkeissä ja koskettavissa asioissa pitäisi aina tavata asiakas, niitä asioita ei mielestäni yksistään SAS toimistoryhmissä päätellä ja päätetä.<br />Työpäivässä tapaisi samassa talossa varmaankin 8 asiakasta, tunti asiakkaalle.<br />No, kohteessa asia herättää ihmimisillä kysymyksiä ja pohdintoaja mitäs nyt sitten.. autellaan, jos kysellään. <br /><br />Onko johtokunnalla ja llky:n johtajalla kykyä lisätä tiedotustapojaan, tai ohjeistaa llky henkilökuntaa siihen, että hekin saavat läheltä tietoja, joita asiat koskevat? <br />Vai onko vallalla käsitys, ettei heille vanhoille tarvitse mitään informaatiota antaa.Jukka Hakalanoreply@blogger.com